Os RD 1393/2007 do 29 de outubro de 2007, e o 861/2010 do 2 de xullo de 2010, polos que se establece a ordenación das ensinanzas universitarias oficiais, exixen para a verificación e acreditación dun título a incorporación dun sistema de garantía interna para a avaliación, seguemento e mellora da calidade da oferta formativa. Para dar cumplimento a este requerimento, a Facultade de Ciencias do Mar da Universidade de Vigo elaborou un Sistema de Garantía Interna de Calidade en colaboración co Área de Calidade da Universidade de Vigo.
A política de calidade do Centro deriva da importancia que ten consolidar unha cultura de calidade no ámbito universitario, da súa consideración como un factor determinante para consegui-la satisfacción das expectativas formativas das súas persoas egresadas e o seu recoñecemento nos ámbitos académicos, profesionais e sociais nos que se integran.
Para iso existe o compromiso de empregar tódolos recursos humanos e materiais dispoñibles dentro do cumprimento da normativa vixente e en coherencia cos criterios e coas directrices fixadas así establécense as seguintes liñas xerais que constitúen a política de calidade do Centro:
Ejes estratégicos |
Liña estratéxica do Centro |
|
Formación |
Promover unha oferta de grao e de posgrao plurilingüe, sustenible e de calidade contrastada, en consonancia coa demanda do contorno, e sen renunciar ós fundamentos académicos da universidade. |
|
Desenvolver unha actividade académica e formativa ligada ás necesidades e expectativas da sociedade para consolidar altos niveis de calidade nas titulacións sen renunciar aos fins da Universidade de Vigo. |
||
Reforzar e fomentar as prácticas externas, así como a realización de TFG e TFM en empresas, para mellorar a conexión coa sociedade. |
||
Ampliar e promover as accións orientadas ao emprego e ao emprendemento. |
||
Potencia-la participación do profesorado en programas de formación de competencias e de capacidades transversais, con especial énfase no ámbito das metodoloxías educativas, da pedagoxía e do uso de recursos dixitais. |
||
Fomenta-la cultura da calidade no marco da docencia e da avaliación do estudiantado. |
||
Fomentar a atracción internacional do estudantado, do PDI e do PAS, e tamén a súa mobilidade con programas de intercambio e con estadías internacionais. |
||
Potenciar o uso do inglés e do galego na docencia e na páxina web da Facultade. |
||
Promover o emprego das TIC polo profesorado nas súas metodoloxías docentes. |
||
Investigación |
Compatibiliza-las actividades docentes do PDI da Facultade coa súa actividade investigadora. |
|
Persoas |
Facilitar medidas que favorezan a conciliación entre a vida laboral, familiar e formativa |
|
Facilita-lo desenvolvemento profesional do profesorado da Facultade. |
||
Adaptar o perfil de ingreso do alumnado ao perfil requirido, captando un volume de estudantado con talento e axustado a lana oferta de prazas. |
||
Fomentar a implicación do alumnado no esforzo de superación das materias, a participación nas actividades organizadas no Centro e representación nos órganos colexiados, co fin de obter o máximo rendemento académico e persoal. |
||
Manter unha boa canle de comunicación entre a Facultade e a delegación de alumnos, así como outras asociacións estudantís para integralas na participación das actividades da Facultade. |
||
Organización e recursos |
Optimiza-la xestión e o uso dos espacios docentes e de investigación. |
|
Desenvolver mecanismos de transparencia e de bo goberno, de comportamento ético e de seguimento da actividade universitaria. |
||
Relación coa sociedade |
Mellora de proxección a nivel social das titulacións organizadas tanto dentro como fora da universidade. |
|
Programa MEET: titorización do estudantado de ingreso a través do programa mentoring, con especial atención ao de primeiro curso. Defini-las bases para o programa de titorización. |
||
Mostrar perfís destacados das persoas egresadas para fomentar a súa visibilidade. |
Documentación relacionada:
Os documentos básicos do SGIC implantado na FCM son o Manual de calidade do Centro e o Manual de Calidade Institucional, no que se definen as características xerais do sistema, os requisitos que atende, o seu alcance e as referencias á documentación xenérica da que se parte ou aos procedementos que o desenvolven.
Documentación relacionada:
No seguinte mapa recóllense os procedementos referenciados no Manual do Sistema de Garantía Interna de Calidade da FCM.
Documentación relacionada:
DO 01 Xestión de programas formativos:
DO 0101. Índice 06. Deseño, verificación, modificación e acreditación das titulacións
DO 0102 P1. Índice 05. Seguimento e mellora das titulacións
DO 0103 P1. Índice 04. Extinción dunha titulación
DO 02 Planificación e desenvolvemento da ensinanza:
DO 0201 P1. Índice 05. Planificación e desenvolvemento da ensinanza
DO 0202 P1. Índice 04. Promocións das titulacións
DO 0203 Índice 05. Orientación ao estudiantado
DO 0204 P1. Índice 04. Xestión das prácticas académicas externas
DO 0205 P1. Índice 04. Xestión da movilidade
DO 03 Información pública e rendición de contas:
DO-0301. Índice 05. Información pública e rendemento de contas
DE-01. Índice 05. Desenvolvemento estratéxico
DE-02. Índice 05. Seguimento e medición
DE-03 P1. Índice 04. Revisión pola Dirección
XD 01. Índice 02. Control dos documentos e dos rexistros
PE 01 P1. Índice 4. Xestión do PAS
PE 02. Índice 5. Xestión do PDI
IA-01 Ind.00 Xestión recursos materiais e servizos
Correspondense coa versión evaluada pola ACSUG en 2009/2010 previa á fase de mellora no 2013. Para acceder pica AQUÍ.
DE-03 P1 Informe Revisión 22-23 pola Dirección (GRAO E MASTER)
DE-03 P1 Informe Revisión 21-22 por la Dirección (GRADO Y MASTER)
DE03 P1 CCMAR Informe de revisión pola dirección 20-21 ( GRAO e MASTER)
DE03 P1 CCMAR Informe de revisión pola dirección 19-20 (GRAO e MASTER)
DE03 P1 CCMAR Informe de revisión pola dirección 18-19 (GRAO)
DE0301 CCMAR Informe de revisión pola dirección 18-19 (MASTER)
DE0301 CCMAR Informe de revisión pola dirección 17-18
R1 DE03 P1 CCMAR Informe de revisión pola dirección 16-17
R1 DE03 P1 CCMAR Informe de revisión pola dirección 15-16
R3 DO 0201 P1 2022-23 Grado coordinación
R3 DO 0201 P1 2020-21 Grao coordinación
R3 DO 0201 P1 2019-20 Grao coordinación
R3 DO 0201 P1 2018-19 Grao coordinación
R3 DO 0201 P1 2017-18 Grao coordinación
R1 DO 0201 P1 2015-16 Grao coordinación
R1 DO 0201 P1 2014-15 Grao coordinación
R1 DO 0201 P1 2013-14 Grao coordinación
R3 DO 0201 P1 2022-23 Máster coordinación
R3 DO 0201 P1 2021-22 Máster coordinación
R3 DO 0201 P1 2020-21 Máster coordinación
R3 DO 0201 P1 2019-20 Máster coordinación
R2 DO 0203 P1 Informe PAT CCMAR 2022-23
R2 DO 0203 P1 Informe PAT Grao CCMAR 2021-22
R2 DO 0203 P1 Informe PAT Grao CCMAR 2020-21
R2 DO 0203 P1 Informe PAT Grao CCMAR 2018-19
R2 DO 0203 P1 Informe PAT Grao CCMAR 2017-18
R2 DO 0203 P1 Informe PAT Grao CCMAR 2015-16
© 2019 – Facultade de Ciencias do Mar, Universidade de Vigo. Todos los derechos reservados
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
INFORMACIÓN | |
+34 986 812 000 | |
informacion@uvigo.es |
CAMPUS DE OURENSE | |
+34 988 387 102 | |
Campus da Auga |
CAMPUS DE PONTEVEDRA | |
+34 986 801 949 | |
CampusCREA |
CAMPUS DE VIGO | |
+34 986 801 949 | |
VigoTecnolóxico |
CONTACTO |
BUZÓN DE QUEJAS, SUGERENCIAS Y FELICITACIONES |
OTRAS WEBS INSTITUCIONALES |
CAMPUS DO MAR |
TRANSPARENCIA |
EMERGENCIAS |
MURO SOCIAL |
| Accesibilidad |