As funcións da Comisión de Calidade da Facultade de Ciencias do Mar, segundo o establecido no Manual do Sistema de Garantía Interno de Calidade no punto 3.4.3 do capítulo 3, son as seguintes:
- Verifica a planificación do SGIC da Facultade, de modo que se asegure o cumprimento dos requisitos xerais do Manual do SGIC, da Política e os Obxectivos de Calidade e dos requisitos contemplados nas normativas de verificación e certificación correspondentes.
- Informa á Facultade da Política e os Obxectivos Xerais da Calidade da Facultade.
- Recibe e, no seu caso, coordina a formulación dos obxectivos anuais da Facultade e realiza o seguimento da súa execución.
- Realiza o seguimento da eficacia dos procedementos a través dos indicadores asociados aos mesmos.
- Analiza e asesora sobre a conveniencia de posibles modificacións do organigrama de funcionamento da Facultade.
- Controla a execución das accións correctivas e/ou preventivas de calquera proxecto ou proceso que non teña asignado especificamente un responsable para o seu seguimento, tales como as actuacións derivadas da revisión do sistema e das accións de resposta ás suxerencias, queixas e reclamacións.
- Estuda e, no seu caso, aproba a implantación das propostas de mellora do SGIC suxeridas polos restantes membros da Facultade.
- Decide a periodicidade e a duración, dentro do seu ámbito de competencia, das campañas de recollida de enquisas de medida de satisfacción dos grupos de interese.
- É informada polo Coordinador de Calidade dos resultados das enquisas de satisfacción e propón as propostas de mellora que poidan derivarse deses resultados.