INICIO / Planificación Académica
A estrutura do plan de estudos dispón as distintas materias ao longo de catro cursos académicos, coas seguintes liñas xerais:
Tipo de materia | Créditos a cursar | Créditos ofertados |
---|---|---|
Formación básica | 60 | 60 |
Obrigatorias | 150 | 150 |
Optativas | 18 | 54 |
Prácticas externas (se son OB) | — | — |
Traballo fin de Grao | 12 | 12 |
Total | 240 | 276 |
Módulo | Materia | ECTS | Carácter (*) | Cuadrimestre | Curso |
---|---|---|---|---|---|
FORMACIÓN BÁSICA | Bioloxía: Bioloxía I | 6 | FB | 1º | 1º |
Bioloxía: Bioloxía II | 6 | FB | 2º | 1º | |
Física: Física I |
6 |
FB | 1º | 1º | |
Física: Física II | 6 | FB | 1º | 2º | |
Xeoloxía: Xeoloxía I | 6 | FB | 1º | 1º | |
Xeoloxía: Xeoloxía II | 6 | FB | 2º | 1º | |
Matemáticas: Matemáticas I | 6 | FB | 1º | 1º | |
Matemáticas: Matemáticas II | 6 | FB | 2º | 1º | |
Química: Química I | 6 | FB | 1º | 1º | |
Química: Química II | 6 | FB | 2º | 1º | |
COÑECEMENTOS E TÉCNICAS TRANSVERSAIS | Bioquímica | 6 | OB | 1º | 2º |
Estatística | 6 | OB | 2º | 1º | |
Dinámica oceánica | 6 | OB | 1º | 4º | |
Modelización | 6 | OP | 2º | 4º | |
Sedimentoloxía | 6 | OB | 1º | 2º | |
Medios sedimentarios costeiros e mariños | 6 | OB | 2º | 2º | |
Botánica Mariña | 6 | OB | 1º | 2º | |
Ecoloxía Mariña | 6 | OB | 2º | 2º | |
Fisioloxía de organismos mariños | 6 | OB | 1º | 3º | |
Zooloxía Mariña | 6 | OB | 2º | 2º | |
Principios da microbioloxía mariña | 6 | OB | 2º | 2º | |
Bioloxía de Peixes e Mariscos | 6 | OP | 2º | 4º | |
Química aplicada ao medio mariño I | 6 | OB | 1º | 3º | |
Química aplicada ao medio mariño II | 6 | OB | 2º | 3º | |
Métodos en análise xeográfico | 6 | OP | 2º | 4º | |
Teledetección oceanográfica | 6 | OP | 2º | 4º | |
PROFESIONAL | Xeología Mariña Aplicada | 6 | OB | 1º | 4º |
Análise de Concas | 6 | OP | 2º | 4º | |
Contaminación Mariña | 6 | OB | 1º | 4º | |
Economía e lexislación | 6 | OP | 2º | 4º | |
Xestión mariña e litoral | 6 | OB | 1º | 4º | |
Oceanografía biolóxica I | 6 | OB | 1º | 3º | |
Oceanografía biolóxica II | 6 | OB | 2º | 3º | |
Oceanografía física I | 6 | OB | 1º | 3º | |
Oceanografía física II | 6 | OB | 2º | 3º | |
Oceanografía xeolóxica I | 6 | OB | 1º | 3º | |
Oceanografía xeolóxica II | 6 | OB | 2º | 3º | |
Oceanografía química I | 6 | OB | 1º | 2º | |
Oceanografía química II | 6 | OB | 2º | 2º | |
Acuicultura | 6 | OB | 2º | 3º | |
Parasitoloxía e microbioloxía mariña | 6 | OP | 2º | 4º | |
Pesquerías | 6 | OB | 1º | 4º | |
Recursos xenéticos mariños | 6 | OP | 2º | 4º | |
PRÁCTICAS EXTERNAS | Prácticas externas | 6 | OP | 2º | 4º |
TRABALLO FIN DE GRAO | Traballo de Fin de Grao | 12 | OB | 2º | 4º |
(*) FB = formación básica, OB = obrigatoria, OP = optativa
RAMA DE COÑECEMENTO | MATERIA DA RAMA DE COÑECEMENTO (RD 1393/2007 de 29 de outubro) |
MATERIA DO PLAN |
ECTS | ECTS TOTAIS |
---|---|---|---|---|
Ciencias | Matemáticas | Matemáticas I | 6 | 60 |
Matemáticas II | 6 | |||
Física | Física I | 6 | ||
Física II | 6 | |||
Química | Química I | 6 | ||
Química II | 6 | |||
Xeología | Xeología I | 6 | ||
Xeología II | 6 | |||
Bioloxía | Bioloxía I | 6 | ||
Bioloxía II | 6 |
Un dos cambios máis significativos introducidos polo Real Decreto 1393/2007 de 29 de outubro, que establece a ordenación das ensinanzas universitarias oficiais, refírese á posibilidade de implementar unha coordinación efectiva entre todos os profesores dun título. Isto supón un cambio de mentalidade desde aquela onde se consideraba a tarefa docente como un traballo individual do docente a unha nova que considera a educación como unha responsabilidade compartida. A coordinación das titulacións debe asumirse como unha tarefa destinada a que o grupo de profesores actúe como un equipo docente, comprometido e orientado a acadar os obxectivos establecidos para o grao.
Dentro do procedemento DO 02-01: Planificación e desenvolvemento da ensinanza: Coordinación do título, o centro conta cunha guía de coordinación onde se recollen as funcións e responsabilidades dos diferentes niveis de coordinación dentro do Grao, ampliando nalgúns casos as definidas pola normativa da UVIGO.
Defínense os seguintes niveis de coordinación docente dentro do plan de estudos en Ciencias do Mar:
Será nomeado na Xunta de Facultade a proposta do equipo decanal. O seu obxectivo é a aplicación dos contidos da Memoria do título, a proposta de modificación, así como todas as accións de innovación e mellora derivadas da avaliación do desenvolvemento da titulación.
Serán nomeados na Xunta de Facultade a proposta do equipo decanal. Son os responsables do seguimento da implantación e cumprimento dos obxectivos do título en cada un dos cursos e materias en colaboración co coordinador do título e o equipo decanal.
Son os encargados de planificar os contidos, actividades e sistema de evaluación, coordinar os contidos con materias relacionadas.
Será nomeado na Xunta de Facultade a proposta do equipo decanal. É o encargado de establecer o sistema que permita xestionar as prácticas académicas externas do estudantado, organizando e mellorando estas prácticas segundo o procedemento DO 0204 P1: Xestión de prácticas académicas externas.
Será nomeado na Xunta de Facultade a proposta do equipo decanal. É o responsable de xestionar a materia asociada á elaboración de TFGs, actuando como coordinador da materia.
O Sistema de Garantía de Calidade (SGC) da Facultade de Ciencias do Mar contempla no seu procedemento DO0201 P1 “Procedemento de planificación e desenvolvemento da ensinanza” a fórmula de coordinación para o plan de estudos do Grao. O procedemento de Coordinación Docente do Grao en Ciencias do Mar configúrase como o instrumento básico a través do que se deseña o contido e a execución das distintas accións relativas á coordinación docente, aspecto clave para o axeitado aproveitamento do alumnado.
O sistema de coordinación constitúe un elemento fundamental na introdución dos novos obxectivos e metodoloxías e, sobre todo, servirá para profundizar nunha mellor e maior coordinación entre docentes e entre estes e o Centro. Dito sistema estrutúrase en accións de coordinación horizontal e vertical.
A coordinación horizontal sustentarase na realización de, como mínimo, dúas reunións anuais entre os coordinadores de curso e os coordinadores de materias, encamiñadas a asegurar a axeitada coordinación na programación das materias en cada curso e a informar aos profesores das iniciativas e accións promovidas dende o Decanato.
A primeira reunión realizarase ao comezo do curso. Nela, o coordinador realizará un calendario de actividades co fin de que non se produzan solapamentos entre as distintas actividades que se propoñen nas guías docentes e para a asignación dos recursos e servizos necesarios para a súa realización. Ademais, nesta reunión inicial abordarase a análise dos resultados académicos do curso anterior e das enquisas de satisfacción dos alumnos e do profesorado. Recollerase información sobre posibles incidencias.
A segunda reunión levarase a cabo ao finalizar o primeiro semestre. Nela realizarase o calendario de actividades do segundo semestre, analizaranse posibles problemáticas a resolver e proporanse as accións de melloras oportunas.
Co fin de facilitar a comunicación entre os coordinadores de materia e o coordinador/a de curso creouse na plataforma de teledocencia (TEMA, Moovi, ect.) un “espazo común de coordinación” para cada curso onde se atopa toda a información sobre a planificación do curso, informes, resultados e calquera información de interese para o desenvolvemento do curso.
Superposta á coordinación por cursos, a coordinación vertical realizarase a través de reunións, convocadas polo coordinador/a de Grao, e coa asistencias dos/as coordinadores/as dos cursos, para facilitar a coordinación entre cursos e o intercambio de experiencias. Con isto persíguese analizar as distintas propostas de mellora, establecer criterios básicos de avaliación e organizar actividades conxuntas. O coordinador/a de Grao emitirá un informe final que recolla as principais conclusións.
© 2019 – Facultade de Ciencias do Mar, Universidade de Vigo. Todos los derechos reservados
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
INFORMACIÓN | |
+34 986 812 000 | |
informacion@uvigo.es |
CAMPUS DE OURENSE | |
+34 988 387 102 | |
Campus da Auga |
CAMPUS DE PONTEVEDRA | |
+34 986 801 949 | |
CampusCREA |
CAMPUS DE VIGO | |
+34 986 801 949 | |
VigoTecnolóxico |
CONTACTO |
BUZÓN DE QUEJAS, SUGERENCIAS Y FELICITACIONES |
OTRAS WEBS INSTITUCIONALES |
CAMPUS DO MAR |
TRANSPARENCIA |
EMERGENCIAS |
MURO SOCIAL |
| Accesibilidad |