7 Setembro, 2020

Información Importante Inicio do Curso 20-21

• O curso para 2º, 3º e 4º comeza o 7 de setembro
  • A xornada de presentación para 1º é o 21 de setembro ás 9 no salón de actos da Facultade
  • O 22 comeza o curso 0 para 1º e durará ata o 2 de outubro
  • O curso para 1º comeza o 5 de outubro
  • O 25 de setembro é festivo porque celébrase o Acto Institucional de Apertura do Curso Académico
  • A docencia presencial será en semanas alternas. A semana que no teñades as clases presenciais, teredes que seguilas a través do Campus Virtual, xa que as clases serán emitidas de forma sincrónica por videoconferencia. Para isto teredes que entrar no Campus Remoto na aula de Ciencias do Mar na que se imparte a docencia presencial coas mesmas claves que o curso pasado.
  • Os grupos de teoría de 2º, 3º y 4º faranse dende FAITIC: teredes que entrar no voso curso e acceder dende o Espazo de Coordinación do curso correspondente á ferramenta de grupos.
  • Os grupos de teoría de 1º realizaranse dende o decanato; comunicaremos por correo a composición de cada un.
  • Ao alumnado de primeiro se le enviarán as claves de acceso o 21, o día da presentación do curso.
  • As prácticas e seminarios van a ser totalmente presenciales seguindo un estricto protocolo sanitario que se vos explicará o primeiro día de clase e que está na web da Facultade.
  • Los grupos de prácticas y seminarios a partir de 2º se harán, como en años anteriores, dentro de cada materia cuando empiecen las mismas y siguiendo las indicaciones del profesorado de la misma. Seredes vos os que elixiredes o grupo que querades.
  • A cafetería e o comedor non poderán abrir ata a semana do 14 de setembro xa que non puideron rematar as obras de adecuación dos espazos.
  • RECORDADE QUE É OBRIGATORIA A UTILIZACIÓN DE MASCARILLA EN TODO O CENTRO E EN TODO MOMENTO.

7 Setembro, 2020